نسخه اجرایی تویوتا پریوس . فن آوری های پیشرفته و استاندارد برتر
نسل جدید تویوتا پریوس در لهستان در سه تیپ عرضه می شود. نسخه برتر Executive نه تنها با راحتی و تجهیزات ممتاز، بلکه با فناوری های نوآورانه مانند سقف خورشیدی یا دستیار پارک پیشرفته Toyota Teammate نیز متمایز است. پریوس جدید خودرویی کاربردی است که به صورت روزانه در حالت برقی بدون آلایندگی رانندگی می کند و رانندگی هیبریدی اقتصادی و بدون محدودیت در سفرهای طولانی را ارائه می دهد.

تویوتا پریوس جدید پیشرفته ترین پیشرانه هیبریدی موجود در بازار است. این خودرو یک سیستم هیبریدی نسل پنجم را دریافت کرد که با یک باتری بزرگ 13.6 کیلووات ساعتی توسعه یافته است که بسته به وزن خودرو، برد متوسط ​​​​در حالت EV تا 72-86 کیلومتر را برای آن فراهم می کند. در بالاترین نسخه Executive، ماشین می تواند از انرژی خورشیدی نیز تامین شود. یک پنل فتوولتائیک روی پشت بام باتری را شارژ می کند و برد اضافی تا 8.7 کیلومتر در روز فراهم می کند.


Toyota Prius Executive – تجهیزات ممتاز

Prius Executive یک خودروی زیبا و راحت است که فضای داخلی آن با مواد باکیفیت به پایان رسیده است که با تودوزی مشکی از چرم گیاهی برجسته است. همچنین به طور انحصاری برای این تریم، دستیار پارک پیشرفته تویوتا Teammate، مانیتور عریض با سیستم دوربین 360 درجه، صندلی های افراطی گرم شونده در صندلی عقب، تهویه صندلی جلو و حافظه تنظیمات صندلی راننده در نظر گرفته شده است.



راحتی رانندگی نیز با امکاناتی مانند صندلی راننده با قابلیت تنظیم الکتریکی با پشتیبانی کمری قابل تنظیم، صندلی‌های گرم شونده، کنترل آب و هوای خودکار دو منطقه‌ای با دریچه‌های هوا در ردیف دوم صندلی‌ها، فناوری تصفیه هوا و رطوبت Nanoe-X، دوربین دنده عقب افزایش می‌یابد. با خطوط و واشر کمکی پویا، کلید هوشمند، درب عقب برقی و رینگ‌های آلیاژی 19 اینچی .

سیستم اطلاعات سرگرمی Toyota Smart Connect با صفحه نمایش لمسی رنگی 12.3 اینچی، ناوبری آنلاین و دستیار صوتی هوشمند، سرگرمی و اطلاعات راحت هنگام رانندگی را تضمین می کند. این خودرو همچنین از رابط بی سیم Apple CarPlay و Android Auto سیمی پشتیبانی می کند که به شما امکان می دهد گوشی هوشمند خود را سریع و راحت به سیستم چندرسانه ای متصل کنید. برنامه تلفن MyT به شما این امکان را می دهد که کنترل آب و هوا را از راه دور روشن کنید، چراغ هاغ ها ی خطر را فعال کنید، قفل مرکزی را ببندید و باز کنید و اطلاعات و عملکردهای Toyota Connected Car را ارائه دهید .


فناوری های جدید رانندگی خودکار

ایمنی یکی از اولویت های پریوس اجرایی است. خودروی جدید دارای مجموعه ای از سیستم های کمک راننده تویوتا T-MATE در هنگام رانندگی و پارک است که شامل سیستم های پیشگیری از برخورد در موقعیت های مختلف، سیستم های حفظ مسیر صحیح و تغییر مسیر ایمن، حمایت از راننده در هنگام پارک، پیوستن به ترافیک و مانورها می شود. یا دستیار خروج ایمن از وسیله نقلیه. به لطف اتصال مداوم خودرو به اینترنت، راننده قادر خواهد بود به‌روزرسانی‌های آنلاین سیستم‌های ایمنی را دانلود کند.

خودروی هیبریدی با عملکرد اسپرت
پریوس بر روی پلت فرم نسل دوم TNGA-C طراحی شده است که به راحتی رانندگی بیشتر و دینامیک بهتر ترجمه می شود. این خودرو از یک سیستم هیبریدی پلاگین با موتور بنزینی 152 اسب بخار و یک موتور الکتریکی 163 اسب بخار نیرو می گیرد. در مجموع، بدون در نظر گرفتن سطح باتری، حداکثر 223 اسب بخار قدرت تولید می کند. عملکرد پریوس جدید چشمگیر است – شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت 6.7 ثانیه است و پویاترین نسخه این مدل در تاریخ 26 ساله خود است.

درایو هیبریدی پلاگین راهی آسان برای کاهش انتشار CO2 در رانندگی روزمره است و در عین حال عملکرد کامل درایو هیبریدی را در سفرهای بعدی حفظ می کند. پریوس با برد EV 72 تا 86 کیلومتر (WLTP) می تواند به عنوان یک خودروی الکتریکی به صورت روزانه مورد استفاده قرار گیرد.
در برنامه KINTO ONE، Prius Executive در لیزینگ برای شرکت ها از 2413 PLN خالص و در اجاره مصرف کننده از PLN 2871 ناخالص در دسترس است. قیمت ماشین 239 900 zł است .




محمدمهدی امیدی
نویسنده سایت

9 ارديبهشت ماه 1402