تویوتا کمری ۲۰۲۱

تویوتا کمری از موفق ترین خودروهای توليد شده در جهان !

آیا می دانید تویوتا کمری از موفق ترین خودروی سِدان جهان است؟ از اين خودرو بیش از ۱۹ میلیون نمونه در بیش از ۱۰۰ کشور جهان فروخته شده است و از زمان بازگشت موفقیت آمیز آن به بازار انگلستان در سال ۲۰۱۹ ، مدل نسل هشتم را برای سال ۲۰۲۱ با یک سری نسخه های دیگر از سبک ، تجهیزات و ایمنی طراحی کرد .

ویژگی تویوتا کمری۲۰۲۱ : طراحی خارجی


معرفی کارهای نهایی جدید برای سپر جلو ، به ویژه طرح مشبک ساده با تزئینات جانبی به سبک پرانتز ، از ویژگی های این خودروی نسل جدید است.

یک طراحی جدید در سپر جلویی سبب زیباتر شدن خودروی کمری شده ست ، هر دو مدل رينگ هاي کمری دارای طراحی جدید چرخ های آلیاژی هستند: چرخ های ۱۰ پره نقره ای ۱۷ اینچی برای مدل Design و یک طرح چند پره با روکش ماشینکاری شده برای رینگ های ۱۸ اینچی اکسل .


در درون خودرو ، طراحی جدید اثاثه یا لوازم داخلی چرمی وجود دارد و صندلی های جلو قابل تنظیم در مدل اکسل علاوه بر گرمایش و پشتیبانی کمر که در حال حاضر استاندارد است ، عملکردهای تهویه و حافظه را نیز بدست می آورند .


تلفیق کردن  تلفن های هوشمند ساده با Apple CarPlay یا Android Auto
از ویژگی های جدید منحصر به فرد Camry Excel می توان به Panoramic View Monitor اشاره کرد که هنگام مانور در مکان های محدود ، دید ۳۶۰ درجه ای از منطقه را بلافاصله در اطراف اتومبیل فراهم می کند .


30 خرداد ماه 1400