تویوتا لندکروزر مدل ۱۹۹۴ رقیب مرسدس G کلاس نو !
لندکروزر همیشه در سبد محصولات تویوتا یک گوهر ارزشمند بوده است . این یک SUV بسیار کاربردی است که می‌تواند برای سال‌ها و هزاران کیلومتر ، هر کاری را انجام دهد ؛ بنابراین، تعجبی ندارد که نمونه‌های بکر آن قیمت بالایی داشته باشند ؛ اما بااین‌وجود ، آیا این لندکروزر مدل ۱۹۹۴ ارزش پرداخت ۱۳۶ هزار دلار ، یعنی حدود ۵۰ هزار دلار بیشتر از قیمت لندکروزر نو را دارد ؟ پاسخ این سؤال بسته نظر به افراد ممکن است متفاوت باشد اما درهرصورت نمی‌توان منکر شرایط باورنکردنی این لندکروزر شد .


دلیل چنین شرایطی این است که این خودرو با وجود ۲۷ سال سن ، تنها ۱۶۰۰ کیلومتر کار کرده است . این لندکروزر در بیرون به رنگ سبز زمردی تیره بوده و تعجبی ندارد که این رنگ در شرایطی عالی قرار دارد . ازجملهٔ دیگر ویژگی‌های این ماشین هم می‌توان به بچه گلگیرهای همرنگ بدنه ، روکش خاکستری سپرها ، سانروف برقی ، قلاب بکسل ، اسپویلر عقب ، باربند ، پنجره‌های انتهایی کشویی و درب صندوق دوقسمتی اشاره کرد . این لندکروزر روی رینگ‌های ۱۶ اینچی آلومینیومی قرار گرفته که لاستیک‌های آن‌ها در اکتبر سال گذشته تعویض شده‌اند .


در داخل خودرو هم دریایی از چرم خاکستری دیده می‌شود که هیچ نشانی از سن بالای خودرو ندارند . داشبورد مشکی‌رنگ، تریم چوبی و رنگ خاکستری تیره در پایین رودری‌ها از دیگر ویژگی‌های داخل این خودرو هستند و ازجملهٔ تجهیزات آن‌هم می‌توان به تهویه مطبوع ، سیستم صوتی CD و کاست کارخانه‌ای و پنجره‌های برقی اشاره کرد .


زیر کاپوت این لندکروزر مدل ۱۹۹۴ یک پیشرانهٔ ۴.۵ لیتری شش سیلندر خطی قرار دارد که ۲۱۵ اسب بخار قدرت و ۳۷۳ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. این موتور قدرت خود را از طریق گیربکس چهار سرعتهٔ اتوماتیک با گیربکس کمکی و قفل دیفرانسیل عقب و جلو به چرخ‌ها می‌رساند . پمپ و فیلتر بنزین خودرو در سال ۲۰۱۷ تعویض شده‌اند و تسمه‌های مهم و باطری هم سال گذشته عوض شده‌اند .





LAND CRUISER 1994
7 تير ماه 1400