لندکروزر SVi مکس امنیتی


SVI اینجینیرینگ از خودروی چندمنظوره و زرهی Max 3 Troopy مبتنی بر تویوتا لندکروزر رونمایی کرد که برای کاربردهای ضد شورش و امنیتی استفاده می‌شود
و قیمتی حدود ۱۲۸ هزار دلار دارد .
 
    
      
شرکت SVI اینجینیرینگ آفریقای جنوبی ، متخصص وسایل نقلیه زرهی در آفریقای جنوبی ، به‌ دنبال خودروی زرهی Max 3 که سال گذشته دیدیم ، نسخه‌ی جدیدی از این مدل شاسی‌بلند منتشر کرده است .
درحالی‌که نسخه قبلی عملا کامیون بود ، آخرین نسخه SVI یک خودروی چندمنظوره است که می‌تواند تا هشت سرنشین را در داخل کابین حمل کند .
 
    

SVI Max 3 Troopy خودرویی ضد گلوله و آماده رو‌به‌رو شدن با حوادث آخرالزمانی است.
دقیقا مثل نسخه‌‌ی کامیون، Troopy بر اساس سری ۷۰ تویوتا لندکروزر ساخته می‌‌شود .

ممکن است فکر کنید مکس 3 تروپی یک خودروی نظامی است ؛ اما در واقع SVI نسخه غیر نظامی از این خودروی زرهی را بدون محل نصب سلاح‌ و توپخانه سنگین عرضه کرد .همان‌طور که گفته شد ، نیازی به مجوزهای کمیته کنترل تسلیحات متعارف ملی آفریقای جنوبی (NCACC) نیست و این خودرو می‌تواند برای تعدادی از کاربردها از جمله خدمات ضد شورش، امنیت و کاروان مورد استفاده قرار گیرد .

در زیر کاپوت مکس 3 تروپی از پیشرانه توربودیزل ۴٫۵ لیتری خورجینی هشت سیلندر استفاده می‌شود که ۲۰۲ اسب‌بخار قدرت و ۴۳۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. حداکثر سرعت آن ۱۴۰ کیلومتر بر ساعت است.
از جمله سایر به‌روزرسانی‌ها می‌توان به ظرفیت حمل بار بالاتر ، مجموعه تعلیق‌ به‌روزشده و اضافه شدن میله ضد غلتش عقب اشاره کرد .

    


از نظر قیمت‌گذاری ، SVI گفته است این به پیکربندی و وضعیت خودروی اصلی کارخانه بستگی دارد .
قیمت مدل پایه از ۱۲۸ هزار دلار (طبق نرخ ارز فعلی) شروع می‌شود .
1 تير ماه 1400